Teo Sunny

Puteţi să nu citiţi!))

Posted on: 11/11/2012

În sfîrşit, a venit timpul de un nou început!

Aveam şi eu ideea de a-mi crea un blog încă vre-un an în urmă. De fapt, l-am şi creat, dar ce folos dacă n-am avut nici o postare acolo??) Şi iată că în sfîrşit, datorită Centrului Media pentru Tineri, dorinţa mea a devenit activă!

De azi înainte cu mare plăcere voi împărţi informaţia utilă cu voi! Din partea voastră rămîne doar să citiţi activ, comentaţi şi daţi share!!

8 răspunsuri to "Puteţi să nu citiţi!))"

Scumpa mea , ești bravo !

Bravo Teodora! Ține-o tot așa!

Teo sunt foarte mindra de tine!!!Imi plac nespus de mult picturile tale!

Mersi din tot sufletul!

Lasă un răspuns

Campanii susținute:

Cele mai bune articole și pagini

