Teo Sunny

Universul sufletesc

Posted on: 11/12/2012

Desen Grafic

Universul sufletesc…

Libertatea şi profunzimea sufletească este cuprinsă de infinitul universului…

Este locul unde se creează personalitatea…diferite calităţi creează constelaţii unice …

Universul, imponderabilitatea lui, libertatea gîndirii şi a sufletului , zborul neîncetat al fantezie şi al creativităţii , toate acestea le reprezintă desenul meu grafic.

Un suflet ce respiră cu libertate şi creativitate , un suflet ce zboară neîncetat , cucerind noi înălţimi şi obţinînd noi victorii.  Toate astea îmi sunt foarte apropiate. Visez , creez, privesc în zare şi văd o lume mare, plină de taine şi mistere care le voi cuceri.  Majoritatea oamenilor sunt cuprinşi de rutină, nu pot trăi cu adevarat, nu pot simţi acea frumuseţe nemaipomenită a tot ce îi înconjoară, privirea lor cuprinde doar cei 5 metri din jurul lor, ei merg cu capul în jos şi nu simt, nu văd minunile din jur. Pe când, de fapt, e atât de simplu  să trăieşti, să trăieşti cu adevarat.

Ridic ochii, privesc dincolo de cer, simt adierea gingaşă a vîntului , mîngîierea razelor de soare… trăiesc …trăiesc într-un univers ce e doar al meu!!

Universul sufletului fiecăruia din noi e unic si merită să-l păstrăm şi să-l extindem…să-l extindem pînă la infinit, căci aici nu există limite!!

P.S. Aceasta a fost apărarea mea de diplomă la Şcoala de Arte plastice ‘Nicolae Sulac’.

Lucrările mele.

Lucrările mele.

5 răspunsuri to "Universul sufletesc"

Wow.. deseni forte frumos.. bravo!!!)))

Ai talent.

„Visez , creez, privesc în zare …
Ridic ochii, privesc dincolo de cer …”

Imi place cum creezi! Frumos!

Merci mult.)) Îmi e plăcut că apreciaţi.)

Lasă un răspuns

Campanii susținute:

Cele mai bune articole și pagini

