Teo Sunny

Împărţite prin lume…))

Posted on: 11/13/2012

desen grafic

Anişoara

Să ştiţi că astăzi mi-am dat seama că majoritatea desenelor mele bucură privirea prin casele prietenilor, cunoscuţilor sau chiar necunoscuţilor. Normal, asta mă face şi pe mine fericită. Partea rea e  că la majoritatea desenelor nu am nici măcar pozele… Aşacă lume, faceţi poze şi transmiteţi-mi-le şi mie!(să le am şi eu ca amintire =))

Tatiana

 

taniaTatiana e tipa cu o înfăţişare foarte interesantă. Analizînd pozele ei, chiar nu ştiam care s-o aleg pentru desen.))

Ianulia şi Saşa

Alex Ciorbă face parte din puţinii băieţi desenaţi de mine.))

Mihaela

desen

Alina

desen

Dana şi Teo

Dana şi Teo e prima mea încercare de acest tip.

Jănica

282399_155824814494707_1042139_n

 

desen

Costic

327725_455199477844911_701112987_o

 

 

 

P.S.: Îmi cer scuze pentru calitate rea a pozelor…)

15 răspunsuri to "Împărţite prin lume…))"

Esti frumoasa,bravo si talentata !!!! :*:*:*:*:*

Liiike mai les acea cu noi 😀 ian vezi poate mai faci o incercare hihihiii:*

Merci)
😀 cu mare plăcere))))

Teodora, nu am stiut ca desenezi atit de frumos! Succes!

Bravissima!!!
Complimenti per questo tuo spazio di anima !
Un cordiale saluto 🙂
Claudio

Grazie mille )))))

ft frumoase portretele, bravo 🙂

Merci mult Angelica. :*

intradevat foarte frumos

Superbe desene. Esti un mic geniu… 🙂

Lucrarile tale Teo sint foarte frumoase , am ramas profund uimita, bravo!!!!

Mulțumesc mult, îmi face plăcere că place.))

Lasă un răspuns

Campanii susținute:

Cele mai bune articole și pagini

