Teo Sunny

Cu toţii suntem puţin demenţi

Posted on: 11/15/2012

Astăzi m-am convisn. Cu toţii suntem puţin demenţi! Da, da, şi e absolut normal acest lucru!

Mereu mi-a plăcut să stau pur şi simplu, urmărind reacţiile şi acţiunile persoanelor din jur. Demult am observat că caracterele oamenilor conţin un iz nebunesc… Da, e o nebunie foarte slăbuţă, dar totuşi prezentă în fiecare din noi! Toţi avem tendinţa de a rîde fară sens, de a ne ascunde de un pericol imaginar sau facem lucruri ieşite din comun şi multe altele… Foarte simplu: e un mod al creerului nostru de autoapărare!

De unde ia naştere această concluzie? De la ora de fizică, la care, vrând-nevrând, analizam reacţiile colegilor mei. Cum vine treaba asta rămâne să vedeţi singuri. 😉

P.S.: Voi ce părere aveţi????

17 răspunsuri to "Cu toţii suntem puţin demenţi"

aaa iaka cum … tu inlok a intelegi fluxul magnetic tu ne faci un analiz psihologic complet???!! hahaha bravo bravo 😀 !! degraba si psihologa o sa avem 😀 ♥!!!

*Doina Av! 😀

Doina, eu sunt psiholog deja de muuult timp))))) 😛

eu stiam de nebunia ta de când te-am vazut țopăind prin clasă… 😀

Ahah, aici merge vorba nu doar de nebunia mea, ci a tuturor oamenilor din jur 😀

Da eu ma bucur de nebunia mea :D!!! ♥

Şi asta e foarte binee!!))

Ohohoho eu sunt fluture si nu ma doare!!!

Si ma bucur de nebunia mea in fiecare zi

Ai făcut alegerea corectă!! 😀

AHAHHA atunci cu țopăitul chiar fain 😀 nebunia ta face lumea să zîmbească :*

Încă o cauză pentru fericire 😀

ahah, toata lumea e nebuna! 😀

Lasă un răspuns

Campanii susținute:

