Teo Sunny

Strîngem roada, facem concluzii şi ne bucurăm de succes

Posted on: 11/28/2012

De pe-acolo, de pe-aici, ne-am adunat cu toţii! 🙂

Parcă mai e timp până la finele anului, o lună totuşi nu e chiar puţin. Cu toate acestea deja am început să facem totalurile acestui an.

Şcoala Tinerilor Bloggeri, de la Centrul Media pentru Tineri, nu face excepţie. Astfel, sâmbătă, 24 noiembrie, am avut marea plăcere să ne întâlnim la ultima şedinţă din acest an.

Am avut parte de multe surprize din partea organizatorilor, principala fiind reunirea tuturor participanţilor din cadrul proiectului. Pe lângă astea, Nati Vozian şi Igor Guzun ne-au oferit, ca de obicei, o mulţime de sfaturi şi informaţie utilă.

Până la urmă am înţeles că anul ne-a reuşit, aducându-ne roade bogate, pentru ce mulţumim Şcoala tinerilor bloggeri.

Aşteptăm cu nerăbdare anul 2013 şi întrunirile la Centrul Media. =)

1 Response to "Strîngem roada, facem concluzii şi ne bucurăm de succes"

Bravo celor activi. mult cujar dragi tineri si succes!!

Lasă un răspuns

Campanii susținute:

Cele mai bune articole și pagini

