Teo Sunny

Paşii fericirii…

Posted on: 12/03/2012

Primii fulgi…

Am o întrebare, la care toată lumea va răspunde sigură pe sine „Nu!”

Oare fericirea poate fi pipăită?

Ei bine, eu cred că poate! Şi azi chiar am simţit-o!

Vrăjiţi de primii fulgi ce se zăreau după fereastră, elevii liceului  au  intrat într-o panică de fericire… O panică în care  am şi simţit o dulce îmbăţişare a fericirii… Nu vă speriaţi, a venit din partea unei colege la fel de agitate din cauza micului miracol.))

P.S.: Şi parcă nimic nu s-antîmplat, dar toată ziua a avut un efect de fericire!
Deci, lume, dăruiţi îmbrăţişări cît mai des!

4 răspunsuri to "Paşii fericirii…"

Sentimentul ăsta de fericire e ca o euforie. Ține puțin, dar e așa plăcut.

Daa, într-adevăr!!)

„Panica de fericire”?! LOL!
http://www.webdex.ro/online/dictionar/panică

povestidinoras, „euforie” – corect!

Merci mult pentru informaţie, dar eu ştiu semnificaţia cuvîntului panică. 😉
E o metaforă. 😉

Lasă un răspuns

Campanii susținute:

