Teo Sunny

Pentru fiecare din voi!

Posted on: 02/14/2013

 

Nu există zile mai deosebite și mai puțin deosebite. Există doar zile, zile unice, fiecare cu o istorie aparte.

Azi… azi e o istorie unică. O zi în care, la fel ca și în restul, îți poți exprima dragostea, acest sentiment pur.

Eu IUBESC! Dar e prea puțin spus, eu vă iubesc pe toți voi! Poate că pentru cineva acest sentiment este împărțit pentru o singură persoană, dar – nu e cazul meu. Nu ați fi aflat niciodată, din vre-un discurs de-al meu acest lucru, dar sentimentele curg șiroaie în sufletul meu și mă  inundă în fericire, în fericire și dragoste pentru voi, toți cei ce mă înconjurați!

Vă mulțumesc, vă mulțumesc din suflet pentru prezența voastră în viața mea!

Vă îmbrățișez. Pupici.=)

Teo

13 răspunsuri to "Pentru fiecare din voi!"

esti scumpa! :). O zi cat mai frumoasa iti doresc!

Frumos spus si adevarat, draga noastra!!!! Si noi te iubim! Sa ai parte de o zi formidabila!!!! pupici 🙂

Meci muult.) multă baftă și zâmbete vouă!)*

I love you sweet woman!!!
Claudio

Awww, ce sweet 🙂 Chiar daca sunt la cateva mii de KM departare, mereu imi esti aproape…

Big hugs) Lasă că vine vara și o să fii la doar 136 km. 😀

Lasă un răspuns

Campanii susținute:

