Teo Sunny

Panică dublă la Grand Hotel!

Posted on: 04/23/2013

 

Viața este teatru, iar teatrul este viață… Trebuie să fii un adevărat maiestru pentru a mânui cu dibăcie toate elementele spectacolului, atât în viață, cât și pe scenă.

Sâmbătă, la Teatrul Național ”Mihai Eminescu”, a avut loc premiera spectacolului „Panică la Grand Hotel”, după Ray Cooney, o comedie excepțională. Și nici de gând să scriu despre această premieră, până când nu mi-am dat seama că ceva ani în urmă, am primit o mare satisfacție de la același spectacol, doar că la teatrul ”A.P. Ceehov”.

 

Cinstit vorbind, e un sentiment destul de straniu, dar totuși plăcut să privești același spectacol, cu mici schimbări ale decorației, cu alți actori și într-o altă limbă. Cel mai important lucru e că primești o mare plăcere! De ce? Pentru că e bine făcută treaba.

 

Privind în scenă, paralel, îmi tot răscoleam memoria și încercam să-mi amintesc cum a fost  câțiva ani în urmă. Cert e un singur lucru: am râs, am râs cu hohote, am aplaudat din plin și am mulțumit în gând actorilor, regizorului și tuturor celor implicați pentru un spectacol într-adevăr bun, dublu bun! =)

panica170413
Sursă foto: http://www.allfun.md/index.php?page=type&id=5&date=21.04.2013&project=1258713146&aid=31065

 

Și la știri

2 răspunsuri to "Panică dublă la Grand Hotel!"

Probabil, actorilor, le-a fost specifica, naturaletea exprimarii!
Ceea ce are si stilul tau!
Madi si Onu

@ Buna dimineata Teodora !
Azi in a treia zi din SAPTAMANA MARE am avut marea placere si bucurie sa citesc ceva ce tine de actul de cultura neglijat din ce in ce mai mult de oamenii de pe ambele maluri ale PRUTULUI !
Iti multumesc pentru aceasta frumoasa si sincera destainuire dar si pentru faptul ca mi-ai oferit posibilitatea sa te cunosc virtual !
Sarbatori PASCALE fericite alaturi de cei dragi !
Te astept cu drag si respect in modesta-mi casa virtuala
( http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/04/29/ )
sa petrecem PASTELE impreuna !

Cu stima,
Aliosa.

Lasă un răspuns

Campanii susținute:

Cele mai bune articole și pagini

