Teo Sunny

Nistrule, cu apă lină…

Posted on: 05/08/2013

Apă lină, lină apă are Nistrul, până la momentul în care nu o tulbură oamenii…

nistru

 

Satul Vasilcău, raionul Soroca ne ademenește cu ușurință datorită frumosului râu. Încă din deal, zărindu-se Nistrul, parcă te cheamă, parcă te vrăjește, mai ales când apele lui te cunosc de mic copil.

 

Un cer senin deasupra, un verde primăvăratic în jur, puțin praf din drumul sătesc, dar totuși o atmosferă perfectă, până la un anumit moment… Brusc, toată priveliștea este omorâtă de o tonă de gunoaie lăsate chiar pe mal. Se pare că ”râpa” satului e chiar pe Nistru… La noi e primit ceva de genul: ”am făcut curat pe lângă casă – am aruncat gunoiul în râu; am venit și mi-am scăldat vaca, apoi tot aici mi-am spălat mașina, iar duminică vin să mă odihnesc pe mal și să mă scald și eu”. Culmea!

 

Nistru

1 Response to "Nistrule, cu apă lină…"

@ Buna dimineata !
……” De la TISA pan’la NISTRU,
Tot ROMANU’ plansu-mi-su … „.
O zi buna de ZIUA VICTORIEI
asupra luarii BASARABIEI de catre bolsevicii lui Stalin !!!
Aliosa.

Lasă un răspuns

Campanii susținute:

Cele mai bune articole și pagini

