Teo Sunny

Primul BAC

Posted on: 06/07/2013

Încă nu am ajuns cu bine acasă, încă nu am mâncat, dar deja vreau să scriu.

Puțin timp în urmă am finisat scrierea primului meu test de bacalaureat la limba și literatura română.

bac-2013

***

Chiar dacă eram încrezută în puterile mele, la un moment dat au dat buzna emoțiile, dar cu vre-o patru pastile de valeriană, le-am liniștit repede.

Mare mi-a fost indignarea când nu mi s-a permis să-mi iau ciocolată cu mine (eu fără ciocolată nu-s om!), dar cel puțin apa mi-au        lăsat-o.=) Problema era că unii neîndemânatici și-au stricat foile de teste mâncând ca niște porcușori ciocolata, din care cauză acestea au fost anulate! 😀

Mai e o problemă, cu ieșitul afară. Oficial este interzis timp de trei ore să părăsești camera, ceea ce e anormal. Vrei nu vrei, dar emoțiile te cheamă la o mică plimbare și îți cer, obligatoriu, o gură de aer curat, așa că, până la urmă s-a permis să ieșim câte o dată, cu excepția celor cu necesități speciale, care au prezentat certificate.

Așteptarea a fost destul de lungă. Am început examenul cu întârziere destul de mare, la 9:40. Dar, dat fiind faptul că am avut niște colegi excepționali, din Frumușica, Mărculești și Florești, așteptarea nu a fost prea apăsătoare. Am cântat, am spus bancuri și ne-am împărțit cu energie pozitivă ținându-ne de mână și, sigur că, nu s-a trecut și fără salutări la cameră pentru cei ce ne urmăreau. 😀

***

Sau că eu am avut noroc, sau toți din clasa în care am scris erau deștepți, dar examenul s-a petrecut în liniște, cu o concentrație maximă. Fără rotații și convorbiri aiurea, așa că, posibil, totuși au un efect aceste camere. În ceea ce privește colegii din alte clase, cei care au fost văzuți copiind, au fost nemilos dați afară.

Până o fi, sunt mulțumită de desfășurarea examenelor și sper că și următoarele vor avea loc în liniște și pace, pentru că noi nu avem nevoie de stres înzecit!

P.S.: În ceea ce privește exercițiile testului – o aiureală totală!!!

Sursă foto: http://unimedia.info/tag/bac-2013

16 răspunsuri to "Primul BAC"

Felicitări!

Merci 🙂

Nu „mersi”? 🙂 Credeam ca e românizat cuvântul.

Da, e ”mersi” în română, doar că eu adesea folosesc direct din franceză 🙂

Eu am cantat, Dima bancuri zicea, pe tine te-o inflat spiritul prietenesc si pana la sfarsit ne tineam de maini de parca aveam halucinatie in grup.

Păi, de emoții, vrei nu vrei, te apucă! 😀

„P.S.: În ceea ce privește exercițiile testului – o aiureală totală!!!”
+1000000

Și cred că toată lumea crede la fel!

Dumnezeu să te ajute Teo, și rezultatele să fie în așa fel încât să îți aducă multă bucurie! 🙂

Mulțumesc mult, Melania. Sper să fie așa.)

Auguri di Cuore…dolcissima creatura d’Amore 🙂
Un cordiale saluto
Claudio

@ Buna dimineata !
Ar trebui sa tac caci am trecut de mult de BAC-ul
Dar emotii am avut mereu de la fata si baiat
Acuma eu joc biliard si dau cu tacul
Ca un absolvent multumit si zvapaiat.
Succes la BAC tanara absolventa
Sa-ti dea DUMNEZEU noroc in toate
Dar nu uita c-o fata polivalenta
Merge cu fruntea sus, departe !
Cu simpatie,
Aliosa.

Mulțumesc mult Alioșa. =)

I Nominate you for a Wonderful Bouquet of Awards – 16 Nominations

Please Choose any one of the awards
please accept it and oblige

http://ajaytao2010.wordpress.com/2013/06/08/a-wonderful-bouquet-of-awards-16-nominations/

Lasă un răspuns

Campanii susținute:

