Teo Sunny

Admiterea 2013 și noi experiențe

Posted on: 07/25/2013

Viitori studenți… Un nou pas în viața multor tineri. Senzații atât de stranii și atât de confuze.

Zilele de admitere sunt pe sfârșite, imensele rânduri ce se creau la intrările universităților în primele zile nu mai sunt, iar să vezi tineri ce se gândesc ce facultate totuși să aleagă chiar în timp ce completează cererea (și reușesc de vre-o 3 ori să se răzgândească, ajungând de la turism la drept) a devenit ceva normal.

Am fost printre cei care nu s-au grăbit să depună actele din primele zile. Eu mereu mai am timp destul. Totuși am fost precaută și nu am mers chiar în ultima zi.))

Pentru început am optat pentru universitățile din România. Față în față cu alegerea mea, am mers într-un oraș pe care, practic, nu-l cunosc. Sigur că nu s-a trecut fără peripeții! Am avut noroc de ceva explicații și instinct.

Cu transportul pierdut, așteptare lungă și cât pe ce și al doilea transport văzut plecând, am ajuns în Bălți. Universitatea am găsit-o pentru că vocea interioară mi-a zis: acolo tre să fie locul cu pricina. Așteptare lungă, noi descoperiri în Bălți, mulți colegi ce la fel își încercau norocul,  zâmbete, localuri care nu merită vizitate și genialități a marketingului.

În fine, dacă e să-mi descriu ziua, iat-o:

–          3 ore de somn

–          Trezirea la 5, dar degeaba

–          Transport pierdut

–          Instinct activat

–          Mâncare? Nu, n-am auzit! 😀

–          Fețe cunoscute

–          Excursie în biblioteca universității și centrul ONU (am reușit să fac cunoștință cu directoarea centrului, care a și făcut excursia + ceai și chifle :D)

–          Interviu pentru un oarecare jurnalist ce mi s-a părut un om foarte interesant

–          Oameni dragi și discuții

–          Wi-Fi (tare slăbuț)

–          Depunerea actelor

–          Problemă: cum să ajung acasă dacă autobuzele nu mai merg și toți cunoscuții au plecat?

–          Rătăcire (la mine fără asta nu se trece)

–          O nouă cunoștință în rutieră (pentru că gândul că iar m-am rătăcit mi-a lipit zâmbetul pe buze )

–          Mașină de ocazie (pentru prima dată în viață)

–          Înălțimea camionului și mega-descoperirea: la ele scaunele sunt pe prăjini 😀

–          Fericireee pentru că am ajuns acasă cu bine!=)

Eu m-am întors foarte mulțumită și nici deloc obosită, doar fericită și împlinită!!!

Mergeți și voi cu pași încrezuți prin viață și nu vă fie frică, totul va fi bine!=)

În așteptare

În așteptare

participanti

Așteptare

Spre bibliotecă

Spre bibliotecă

4 răspunsuri to "Admiterea 2013 și noi experiențe"

@ Buna ziua !
Daca te-ai inscris la UNIVERSITATE,
inseamna ca ai luat BAC-ul din prima sesiune si asta este foarte bine !
Sincere felicitari !
Ma bucur ca ai ajuns acasa cu bine dupa acea deplasare cu…. camionul.
Succes pe mai departe
In toate si la carte !
Cu stima,
Aliosa.

Mulțumesc din suflet Alioșa, seară bună ție.)

Multumesc draguta basarabeanca! 🙂 Dar vad ca ai apreciat tocmai un articol despre Miscarea Legionara. Cunosti fenomenul?!
Pentru ceva informatii cu privire la activitatea legionarilor in Basarabia iti recomand: http://foaienationala.ro/garda-de-fier-basarabia-documente-1.html
Cu precizarea ca sunt trei articole. Pe celelalte doua le gasesti la sfarsitul primului articol. Doamne ajuta!

Merci pentru informație.)

Lasă un răspuns

Campanii susținute:

