Teo Sunny

Ploaie de stele 13.08.2013 1:34

Posted on: 08/13/2013

Perseide… S-ar părea, un fenomen simplu…perseid_meteor

Banal, stai și privești stelele, iar la un moment dat auzi o voce alături:”N-am știut că poți primi atâta plăcere și atâta fericire de la căderea stelelor”.

Entuziasm, energie, așteptare palpitantă… Fericire pură provenită din ceva simplu.

Se zice că trebuie să-ți pui o dorință când vezi o stea căzătoare și ea se va împlini. Perseide te înpotmolește cu dorințe și vise, oferindu-ți încă un prilej să crezi în minuni.

***

Urmărind ploaia de stele mă tot gândeam, cum oare să reușești să-ți formulezi gândul în acele milisecunde în care vezi steaua cazătoare?! Și am găsit soluția! Perfectă pentru perioada în care ne aflăm și în care putem urmări zeci de stele în cădere: la fiece stea îi revine o literă din dorința ta. Eu am numărat 53, iar majoritatea literelor au fost: O, oO, oooO, Oooo (pentru că era prea spontană apariția) 😀 . Deci, de fiece dată când mi-a reuși ceva, voi reacționa cu OOo, și voi fi un om fericit, la care se împlinesc dorințele datorită stelelor.=)))

***

Una… și încă una! Ura, ura, încă…

Miracolul se ascunde mereu în pașii oamenilor obișnuiți, zicea Paulo Coelho. Luptați pentru miracolul vostru și prindeți cu privirea în fiece an, în luna august, acest frumos miracol: Perseide!

Sursa foto: http://www.rtv.net/cea-mai-spectaculoasa-ploaie-de-stele-a-anului-perseidele-poate-fi-vazuta-pe-cerul-romaniei_93147.html

1 Response to "Ploaie de stele 13.08.2013 1:34"

eu deja de 4 zile urmaresc caderea stelelor…
e fenomenal…
chiar daca e un lucru atit de marunt,bucura ochii)))

Lasă un răspuns

Campanii susținute:

Cele mai bune articole și pagini

