Teo Sunny

România împlinește dorințele

Posted on: 11/15/2013

Fiecare om, conștient sau subconștient, este ghidat de un vis suprem. Orice acțiune a noastră, de fapt, ascunde dorința de a îndeplini acest vis. Poate ți-ai dorit ceva încă de când erai mic sau ai avut o viziune anume cum o să fii, sau ce o să faci peste ani.

Așa a fost în cazul meu și încă a multor alți oameni de pe întreg globul. Mereu am spus că o să învăț în România și că o să călătoresc pe cât de mult e posibil, un vis al unei adolescente ambițioase.

***

Prima provocare am avut-o încă acasă, când am fost tentată să aleg să învăț în Moldova și să evit riscul. Totuși subconștientul meu avea o puternică convingere că o să fiu studentă în România și nu s-a dat bătut de gânduri rele. 😀

Aici ispitirile vin una peste alta, fiind amestecate cu puțină lene și oboseală.  Uneori somnul e atât de ademenitor, încât ești aproape să renunți la unele vise, să le lași deoparte, pe mai târziu, dar anume în acele momente trebuie să te ridici, să-ți anunți o provocare și să mergi până la capăt! Așa am visat eu ani de zile să văd munții și anume când eram moartă de oboseală și lipită de somn m-i s-a și ivit ocazia să-i văd, și știți ceva, a fost cea mai tare zi și cele mai frumoase emoții!

***

Munții… Aerul ce treptat se răcește și devine delicios, încât nu te mai poți sătura de el; soarele ce îți surâde cu mici raze și te ademenește tot mai sus. Un vis frumos, o poveste, oameni ce, la fel ca tine, se bucură și respiră din greu din cauza oboselii. Treptat vine și seara, picioarele încă te duc la noi înălțimi. Doar susurul micilor cascade, umbre ce dacă le privești atent te sperie, brazi ce urcă la stele și devin transparenți la un moment dat, contopindu-se cu cerul. Te simți inspirat, relaxat, desprins de ceea ce înseamnă lume. Închizi ochii, mergi, privești în sus, iar beția oboselii îți dă plăcute amețeli! Veșnicie și perfecțiune…

***

Urmați-vă visele, acceptați provocările și descoperiți noile destinații!

Râșnov, Brațov

Râșnov, Brațov

munti

Vă îmbrățișez.=)

16 răspunsuri to "România împlinește dorințele"

Ce faci acolo? Yoga?!

Draga Teo. Yoga este o practica ocultă. Diavolul sta in spatele acestei practici. Dumnezeu să te elibereze de acest lucru. Și permite-i doar lui Dumnezeu să îți conduca viata.

Eu nu fac Yoga.)))))))

🙂 Pai asa stai acolo, cu palmele in sus, cu niste degete impreunate, in pozitie de lotus. Asa se sta la yoga…

-Cred, ca incearca doar sa se bucure de mireasma aerului de munte a ales aceasta pozitie intimplator ,e dar asta e lumea se grabeste sa judece…!

Pai eu n-am judecat. Doar am intrebat… Dar nu e intamplator. Aia e o pozitie de yoga. Sa numai stai asa surioara basarabenca…

-Izbitoare asemanarea , dar poate ne spune ce pozitie este , apoi sint anti yoga , si sint iubitor de Dumnezeu.

Poziti aia cu degetul mijlociu unit cu degetul mare al mainii, e fara indoila a acelei practici. Dar eu o cred ca nu face yoga. Poate doar a imitat…

-Deacord , poate a emitat ,intrucit nu va cunosc religia dar in credinta Ortodoxa in rugaciune se tin palmele deschise pentru a primi Milostenia Bunu-lui Dumnezeu ,sau in Ruga impreunate , e ,acestea nu sint y..a , uite eu ultima data la munte , stateam in picioare , pratele intinse si palmile in sus , respiram-expiram acel aer curat , ca-n orase cum e TM,B,e.t.c nu intilnesti asa aer pur.

Pai da un clic pe numele meu de aici si vei vedea ce religie am. Daca am decris pozitia din yoga nu inseamna ca sunt yoghin. Fereasca Dumnezeu! Ortodox.

-Multumesc pentru invitatie , ma uit ,promit.

Hey, chiar aveți dreptate, nu făceam yoga, era o poziție întâmplătoare, foarte comodă la acel moment pentru a mă bucura de atmosfera din jur.)

-Am zis eu ca este asa , si nu m-am grabit sa interpretez scena , frumos loc cu priveliste frumoasa ,asa este o atmosfera placuta.

Nu te supara pe noi surioara, ca comentam…

Nu mă supăr deloc, vă mulțumesc doar că îmi vizitați pagina și vă urez un weekend frumos.)

Lasă un răspuns

Campanii susținute:

