Teo Sunny

Evenimente și maximă implicare

Posted on: 11/26/2013

Zgomot, motoare, oameni, mișcare continuă, mulți oameni, foarte mulți omanei, energie, toate acestea  ți le oferă Bucureștiul.

Prima zi petrecută de dimineață până seara în metropolă m-a epuizat. M-am trezit ca o nebună cu noaptea-n cap, am tot căutat ore în șir locația de care aveam nevoie, într-u final am ajuns la un local cu aceeași denumire, dar care nu era, de fapt, cel de care aveam eu nevoie… După foarte mult mers și oboseală, pe când ziua nici pe departe nu se terminase, îmi ziceam deja în sine că nu-mi place Bucureștiul, că nu e de mine toată aglomerația asta nebună, că vreau liniște, dar… După câteva zile petrecute în București am reușit să-l îndrăgesc.

***

Destinația care nu am atins-o din prima a fost BuzzCamp, aflat la ediția 10-a și care aducea multe promisiuni. Nu am putut să ratez și a doua zi, așa că am fost cea mai fericită când m-am văzut la eveniment. Chiar dacă au fost două zile în loc de trei, au fost minunate! Alături de Dana Burgel (coach de 10 ani), Victoria Raileanu (actriță născută în RM), Radu F. Constantinescu care ne-a mărturisit un adevăr general: ”am venit aici pentru că m-i s-a părunt interesnt, dar nu din nevoie”, Tiberius Ștefan, Vali Porcișteanu (pilot), Ramona Salagean (Accenture), Ariel Constantinof, Accenture, Wipro România și desigur Mihaela Tatu, ne-am simțit extraordinar!

Aceast ultim nume ce reprezintă acea miraculoasă femeie pe care am cunoscut-o, ne-a trezit pe toți la realitate! Ne-a descoperit mințile și ne-a demonstrat că ”nu există limite”! Ne-a umplut de energie în doar câteva minute și a lăsat o amprentă clară de încredere în propriile noastre persoane.

***

Între timp, pe lângă evenimentul BuzzCamp am fost și la lansarea proiectului ”Succes în România”; la  British Exhibition, participând la câteva workshop-uri; la o conferință despre întoarcerea acasă a tinerilor plecați peste hotare la studii, la o altă conferință despre internaționalizarea bacului, și desigur, la ședința asociației VERB, ah, era să uit, am ajuns și la o lansare de carte (chiar dacă era pe sfârșite :D). În fine, cel mai important e că planul inițial a fost triplu depășit, deci orice e posibil!

 

Fiți puternici, acceptați provocările și căutați să deschideți noi porți, căci nimeni nu se închină și nu-ți deschide ușa până n-o împingi tu!

 

Vă pup, fiți bravo!

Fetele

CIMG6449

Lasă un răspuns

Campanii susținute:

