Teo Sunny

Cum e să fii Miss Universitate?!

Posted on: 12/13/2013

miss-uvt-2013-600x400

Visul oricărei fetițe micuțe, mai ales când se uită pe la TV sau la fetele mai mari, e să participe și să devină Miss. Ce să zic, eu sunt una dintre micuțele la care visul a devenit realitate! Dublă realitate. 😀

Prin clasa a IV-a, sora mea m-a luat la serbarea din școala ei, Miss Liceu. Am fost efectiv, fascinată de tot ce s-a întâmplat acolo și mai ales de câștigătoarea concursului. Visul meu era să devin ca ea, să ajung mare, să învăț în acel liceu și să devin Miss. Și dacă tot zic mereu că visele devin realitate, în 2011 eram elevă la acel liceu, și eram fericita care a luat titlul de Miss Liceu ”Ion Creangă”.

Acum, peste câțiva ani, m-am trezit într-un nou oraș unde nu cunoșteam pe absolut nimeni, la fel, urmându-mi visul, dar asta e o altă poveste. Când am auzit de Balul Bobocilor și Miss Universitate, am zis din prima că trebuie să particip și ca rezultat am avut încă o experiență frumoasă și, ca supliment, titlul de Miss Universitatea ”Valahia” 2013!

Felicitări, îmbrățișări, reflectoare, multă, foarte multă satisfacție și fericire, și sigur, recunoaștere de la cei din jur. Dar știți ce, de fapt, e cel mai important în această experiență? Nu premii, nu invitații la TV. Cel mai important e că am avut toate ce învăța și că ne-am creat noi prietenii, care sunt foarte sincere (și durabile- sper). Am simțit cât e de greu de organizat un bal frumos, câți nervi sunt aruncați în vânt și că e nevoie de un mare efort și multă muncă. Noi, toate opt participante suntem învingătoare, pentru simplul fapt că am mers până la capăt, căci credeți-mă, au fost foarte multe care au renunțat pe drum.

Cum mă simt și cum e să fii Miss Universitate?

Ce pot să zic, e foarte plăcut, te salută și te îmbrățișează și cei necunoscuți, eventual, devenind cunoscuți. 😀 Dar pot să spun că nu s-a schimbat nimic interior, am rămas aceeași studentă dornică de comunicare, de oameni buni și sinceri!

Vă pup și vă îmbrățișez,

Mereu aceeași

Teosunny.

Profesoară sexy

Profesoară sexy

Proba întrebărilor

Proba întrebărilor

Columna Tv- Cafeaua de 10.

Columna Tv- Cafeaua de 10.

13 răspunsuri to "Cum e să fii Miss Universitate?!"

Felicitări, Teo! 🙂

Scuze pentru mesajul de mai devreme, de la Andrei. N-am vazut ca era logat prietenul meu. :”> Felicitarile sunt din partea mea. 🙂

Mulțumesc mult de tot.))

Felicitari – nimic mai adevarat , nervii intinsi la maxim , oboseala eforturile si munca depusa ca un astfel de aveniment sa arate asa cum trebuie palesc in fata satisfactie si sentimentului de „lucru bine facut ” .

„…toate opt participante suntem învingătoare,…” – Felicitari !!!

Молодец!!Умничка!!!Талант!! Удачи!!!

Cel e mai important este să rămâi mereu tu. Felicitări pentru premiu 😛

Mulțumesc din suflet.)))

Felicitari Theo
pentru castigarea titlului de ” Miss Universitate 2013 ” !!!
Baiatul meu ( adica tatal lui ANDREI nascut in aceeasi ZI si LUNA ca tine
http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/26/ )
a absolvit facultatea la Universitatea ” VALAHIA ” din Targoviste ,
oras incarcat de ISTORIE si LEGENDA !!!
Nu te lasa tentata de ofertele ce ti se vor face !
Termina facultatea si dupa aceea, mai vezi tu !
Succes in toate , sanatate si multa chibzuinta !
Aliosa nou bunic .

Se scrie corect „aceeași” nu „aceiași” . Te sfatuiesc ca inainte sa mai postezi pe blog sa mai consulti o carte de gramatica a limbii romane. Mai sunt si alte greseli dar chiar nu am starea necesara, si nici timpul sa le semnalez.

congratulations Teo ! May God bless you!

Lasă un răspuns

Campanii susținute:

