Teo Sunny

Drumul spre casă

Posted on: 12/29/2013

Spirit de Crăciun… atmosferă de magie.. drum lung după o așteptare de trei luni…

tramplin01eh5

Nuștiu de ce, dar anume în această perioadă frumoasă, când totul era aranjat, când am scăpat de școală, când stăteam înconjurată de oameni superbi cu care mă simțeam extrem de bine, nuștiu din ce cauză, dar anume atunci m-a apucat dorul de casă… dar nu e vorba de un simplu dor de casă, căci acesta a existat mereu în sufletul meu, în orice clipă aflată în altă parte… aici e vorba de un fel de stare depresivă în care îți vine să strigi de neputință, în care îți vine să te încui în casă, să stai zile la rând cu ceașca de ceai și să privești pe geam…

Cred că problema e că am nevoie de puțină singurătate… de trei luni aflată departe de casă nu am mai avut timp pentru mine, pentru discuții sincere și lungi cu propria persoană. Mereu în mișcare, mereu înconjurată de oameni, oameni, oameni… fețe noi ce devin bine-cunoscute, fețe noi ce sunt uitate în câteva săptămâni, fețe ce simplu rămân trecute cu vederea pe stradă… fețe, fețe, fețe…
***
Acum sunt în maxi, în drum spre casă. Chiar dacă eu numesc acasă toate locurile unde mă simt bine, există un acasă special, un acasă care rămâne pe toată viața, un acasă unde sunt rădăcinile neamului meu, unde pot să stau închisă între patru pereți zile la rând, dar să nu fiu singură (însingurată), unde a început povestea vieții mele, acel acasă care nu poate fi înlocuit nici cu tot binele din lume…
***
Și ce păcat e și câtă jale când ajunsă la locul mult dorit simți o stranie răceală și înstrăinare… dar îți revii curând și vine deja alt dor, dor de celălalt acasă…

Cu călduroase îmbrățișări, vă doresc sărbători fericite!

Sursă foto:http://judo-la-salvetat-colomiers.over-blog.fr/article-attention-routes-insolites-et-dangereuses-55977645.html

1 Response to "Drumul spre casă"

Acasa, in bratele celor dragi, e cel mai cald loc din lume … 🙂

Lasă un răspuns

Campanii susținute:

Cele mai bune articole și pagini

