Teo Sunny

Cum ”sărbătoresc” unii moldoveni și acțiunile poliției

Posted on: 04/25/2014

La finalul discuției telefonice cu polițistul de serviciu, mi-am dat seama că mașina de patrulare nu va fi trimisă și am încercat să rezolv problema prin cunoscuți. Între timp, a mai apărut o mașină din care au ieșit doi bărbați înalți și zdraveni, ce aveau un fier mare în mână. Aveam impresia că mă aflam undeva la sudul Italiei, în Sicilia. M-am calmat când am aflat că acei bărbați erau niște binevoitori, care, la fel, au telefonat poliția. Între timp am aflat că femeia în cauză avea doi copii și era bătută aproape în fiecare zi, am înțeles că toată lumea îi considera soț și soție, dar după cum s-a confirmat peste două zile, nu erau.

După chemare dublă și sunat pe la cunoscuți, într-un final, a apărut și poliția. Aceștia au adoptat o atitudine indiferentă și încercau să ne-o inducă și nouă. Ne tot întrebau de ce ne-am oprit, de ce nu ne-am văzut de drumul nostru? Păi, dacă nici celor care ar trebui să rezolve astfel de probleme nu le pasă, atunci cui? Au încercat să ne ia cu binișorul și să ne trimită acasă. Până la urmă, după ce au primit un apel, de la cineva important (căci așa se rezolvă la noi problemele) au fost nevoiți să noteze datele de contact și să se apuce de treabă.

Când au scăpat de toți martorii, reprezentanții poliției au rămas, discutând cu cel ce a declanșat conflictul… iar noi ne-am îndreptat la spital, unde celui cu fracturi nazale i s-a acordat primul ajutor. Acum, poliția se află ”în căutarea” vinovatului, care locuiește în alt raion (astfel problema devinind prea complicată, încât posibil să nu-l găsească ”:D”).

Cel mai grav în această situație este că femeia, cum a suferit, așa va suferi mai departe și, dacă inițial aceasta era gata să depună plângere, acum, din frică, va fi în continuare de partea celui agresiv și va suferi încă mulți ani, până într-o zi i se va opri respirația. Aici e vorba de mentalitatea oamenilor și de modul în care lucrează poliția. De fiecare dată când există un astfel de caz, poate și repetat, ei nu se implică, mai ales dacă este vorba de o familie oficială.

 

PS.: Când am fost la poliție pentru a depune mărturie, l-am auzit pe polițistul cui i-a revenit cazul,  spunând: ”Păi ce, eu o să umblu să-l caut pe ăla în alt raion? Ce, eu am timp de el?”

 

Cazul este încă deschis, dar se axează doar pe nemulțumirea celui care a suferit leziuni nazale.

Bătăușul

Bătăușul

Femeia

Femeia

Sosirea Poliției

Sosirea Poliției

Își notează datele”

Își notează datele”

2 răspunsuri to "Cum ”sărbătoresc” unii moldoveni și acțiunile poliției"

Cică de ce v-ați oprit? Păi e ilegal să nu te oprești. Polițiștii dracului, niște idioți. S-au întors anii ’90 când toți criminalii se aflau în structurile de stat.

Nda, întrebarea e, dacă în general acei ”ani” au plecat? Sau doar încercăm să închidem ochii…

Lasă un răspuns

Campanii susținute:

