Teo Sunny

Salina Turda – Un Loc De Excepție

Posted on: 05/07/2014


CIMG8676

În Cluj-Napoca am avut parte nu doar de zile bune, ci și de ploi. Din fericire, nu există nimic ce ne poate opri, așa că, chiar și ploioasa zi s-a dovedit a fi excepțională.

Picioarele au decis să evadeze din oraș și ne-au dus la stație, unde am prins un maxi-taxi ce se îndrepta spre Turda. La sosire, cu umbreluța de mână, am pășit prin acea mică localitate în căutarea Salinei.

Ajunși la locul destinației, am început să explorăm. Nu știam ce ne așteaptă. La prima vedere, întunecoasele săli dintr-o peșteră standard păreau puțin plictisitoare, până în momentul în care am exclamat: Wow! Nu eram pregătiți să vedem atâtea lumini, oameni care roiau și se minunau, și ei de ceea ce vedeau. Nu în zadar această locație este plasată pe locul 22 în topul celor mai spectaculoase destinații turistice din lume.

Acolo, jos, căci pentru a vedea minunățiile locației trebuie să cobori 13 etaje sub pământ, este o altă lume decât cea de afară. Te poți bucura de un mini fotbal, golf sau multe alte chestii alături de prieteni, te poți plimba cu bărcuța sau sta de vorbă pe o bancă. Dacă afară nu mai ai loc de plimbare, fă-o la Salina Turda. Merită să o vizitați și voi. =)))

CIMG8691

CIMG8674

CIMG8675

1 Response to "Salina Turda – Un Loc De Excepție"

Am fost si eu acolo. E foarte frumos!

Lasă un răspuns

Campanii susținute:

