Teo Sunny

Aș lua soarele și m-aș muta în Rotterdam

Posted on: 05/18/2014

CIMG8894

Bătăi de inimă din abundență, emoții, nerăbdare, prima călătorie printre nori. Ah, a fost de neuitat!

Acum câteva zile am revenit dintr-o mică vacanță improvizată, petrecută în – Olanda. A fost pentru prima dată când am plecat undeva mai departe, mai peste mări și țări. A fost pentru prima oară când am zburat cu avionul  și a fost super tare! Destinația mea a fost Rotterdamul, al doilea oraș după mărime din Olanda, precedat de Amsterdam. Acolo mi-am petrecut șapte zile minunate de mai. Acolo, m-am îndrăgostit de liniștea și indulgența olandejilor.

***

La sosirea mea în Eidhoven – orașul cu aeroport din apropierea Rotterdamului, vremea era ploioasă, ceva normal pentru ei, dar totul s-a schimbat brusc când am ajuns la destinația finală și am ieșit la plimbare pe bicicletă, după cum e primit în Olanda. Atunci am văzut Rotterdamul scăldat de soare și… m-am îndrăgostit de el! Următoarele zile în acest oraș au fost cam ploiase, dar memoria unei localități liniștite, dar tot odată plină de forfota rutinei contemporane, în combinație cu lumina soarelui mi-a rămas în minte și a dat naștere frazie:  Aș lua soarele și m-aș muta în Rotterdam.

În general, localitățile Olandei sunt foarte frumoase și bine aranjate, așa că Rotterdamul nu e singura alegere posibilă, iar diferență între sat și oraș, practic nu există. Totul e bine pus la punct, iar casele lor, aparent micuțe, dar care, de fapt, au câte cinci etaje sunt o minune adevărată!

Vă îndemn și pe voi să cunoașteți acest minunat oraș, Rotterdam!

CIMG8846

IMG_3828

IMG_4685

IMG_4644

Lasă un răspuns

Campanii susținute:

Cele mai bune articole și pagini

