Teo Sunny

Birthday & Feeling Fall

Posted on: 09/26/2014

Vara și-a luat rămas bun de la noi și cu pași grăbiți toamna a pășit pe meleagurile natale. Iar când toamna e mai frumoasă și e încă cald, dar totuși puțin friguț, și poți rătăci continuu în foșnetul frunzelor căzute se apropie acea stranie perioadă din an, stranie emoțional, pentru mine.

La fel cum afară e și cald, și frig, în suflet e și bucurie, și tristețe, iar zâmbetul vine însoțit de umezeala ochilor înlăcrimați. Poate e din cauza unei legături prea strânse cu natura? Poate ea e de vină, ea e cea care ne molipsește, ne virusează de melancolie?

***

Și iar e sfîârșit de septembrie, și iar cu pași rapizi se apropie ziua în care am văzut prima dată lumina de pe planeta Pământ. Și, ca în fiece an, din nou starea de melancolie nostalgico-depresivă mă copleșește. Și s-ar părea că nu am de ce să fiu tristă, tinerețea și energia curge prin venele mele, totul e bine și frumos, nu împlinesc 80 de ani și nu am de ce să-mi număr ”ridurile” de pe față, dar, totuși…

Ați observat vreodată să vă podidească plânsul de ziua voastră de naștere sau în ajunul acesteia? Mie da și mai cunosc astfel de persoane, care o fac anual. Mă-ntreb, care este cauza acestui fenomen? Poate de fiecare dată noi, parcă renaștem, ne întoarcem în timp și ne transformăm iar în bebelușii care sunt pe cale de a-și rupe glandele țipând undeva într-un colț al maternității sau undeva în ascensor, avion, tren (”pe care și cum l-o prins vremea :D”) ?

***

Există cel puțin două tipuri de oameni:

  1. cei care își așteaptă cu nerăbdare ziua de naștere și își planifică sărbătoarea cu mult timp înainte;
  2. cei care sunt absolut confuzi și se lasă duși de valul întâmplărilor.

Eu, clar, fac parte din categoria a doua și chiar dacă înainte de asta, emoțional vorbind, nu mi-e prea bine, după ce această zi apune și rămâne istorie, înțeleg că fac parte din categoria potrivită și că persoanele care vor cu adevărat să fie alături de tine, o vor face și îți vor dărui cea mai tare zi din viața ta în fiecare an!

Iar tu, din ce categorie de oameni faci parte? 😀

Lasă un răspuns

Campanii susținute:

