Teo Sunny

Maimuța creativă

Posted on: 12/26/2015

 

CIMG9322

Anul care vine, 2016, conform zodiacului chinezesc, va fi anul maimuței de foc. Dacă e să ne cufundăm în horoscopul acestei zodii, energia acesteia ne stimulează creativitatea, puterea de a fi noi înşine, forţa afirmării  şi dă strălucire calităţilor care ne definesc, ne încurajează să ne emancipăm, să evoluăm.

 

În ceea ce privește creativitatea, se pare că, zodia maimuței în combinație cu întâmplările cotidiene mai puțin plăcute (și anume, arderea a cinci becuri în mai puțin de zece zile, probabil din cauza unui scurt-circuit) deja a început să acționeze asupra mea și să-mi trezească creativitatea. Tocmai din această cauză am decis să reciclez util becurile și să le transform în niște maimuțe creative, adică în jucării (de brad, spre exemplu). Iată pașii pe care i-am urmat în imagini:

 

 

P.S.: Da, da, știu că nu am mai scris de o groază de timp pe blog, însă promit că îl voi resuscita și voi avea grijă ca respirația lui să nu se mai oprească în anul care vine.

1 Response to "Maimuța creativă"

Lasă un comentariu

Campanii susținute: