Teo Sunny

Teo Sunny s-a mutat pe Lesvos!

Posted on: 02/26/2016

DSC_04754

Cuibușorul inspirației blogului Teo Sunny, s-a mutat odată cu transformarea categoriei de articole ”Student în România” în ”Student peste hotare”, undeva unde e mult soare, mare și palmieri, și anume, pe insula Lesvos, orașul Mytilene, Grecia.

Dacă vă-ntrebați ce a pierdut un student pe insula prin care trec acum mii de refugiați sirieni, răspunsul este că-și petrece aici un semestru din studenție cu ajutorul programului pentru schimb de experiență Erasmus+!Nu suntem mulți, suntem doar opt studenți cărora le plac senzațiile tari – 5 studenți din România, 2 din Germania și unul din Italia.

Chiar dacă suntem aici doar de câteva zile, impresia generală este că ne-am mutat de vreo lună, iar tot ce a rămas în cuibușorul de unde am plecat s-a petrecut foarte demult și nici nu mai e adevărat. 😀 Nu în zadar se spune că dacă vrei să-ți schimbi viața trebuie să pleci undeva departe, ce rămâne în urmă parcă își pierde din sens și din importanță.

Acomodarea a fost ușoară, dar mai greu a fost să găsim unde să ne acomodăm, căci, de când cu refugiații, confirmă localnicii, casele de închiriat s-au împuținat, iar prețurile au crescut… Noi totuși am fost niște norocoși și am găsit ceva, chiar dacă cu mari eforturi, în comparație cu colegul nostru din Berlin, care încă-și mai caută chirie…

***

În ceea ce privește peripețiile, ele deja au început! Era absolut anormal dacă nu mă rătăceam într-un loc nou, dar, măcar de această dată, nu am fost singură!))) Aterizând în alt capăt de oraș, cu un bagaj după noi, am întrebat de singura domnișoară pe care am văzuto cum să ajungem la Port, la care ea a zis: ”Ow, it is so far!”, după care ne-a indicat direcția potrivită, iar în scurt timp ne-a ajuns din urmă cu o mașină și ne-a oferit ajutor (să mai zici că grecii nu-s săritori la nevoie… chiar dacă impresia generală este anume aceasta, există oameni și oameni).

***

Fiind studenți, am decis să profităm de cantina studențească și să mâncăm acolo, iar concluzia după câteva zile a fost că toată mâncare de la cantină o putem împărți în două mari categorii: 1. Mâncabilă și 2. Nemâncabilă! Ah, totuși cât de norocoși suntem, aproape tot ce am încercat până acum a fost mâncabil! 😀

 

Impresiile sunt multe, iar spațiul este limitat, așa că ne vedem în următoarea postare pe blog! 😀 :*

.

 

Lasă un comentariu

Campanii susținute: