Teo Sunny

Eu trăiesc sau visez?

Posted on: 05/19/2016

Eu trăiesc sau visez…?

Totul pare așa ireal… Soarele s-a înnecat în mare, iar ultimile-i raze supraviețuitoare colorează cerul în roz… Marea respiră liniștit, miscându-și nările din valuri, iar munții din depărtare stau, ca de-obicei, neclintiți și-nfumurați…

Eu trăiesc sau visez? Sau poate sunt doar o fantomă ce nu și-a trăit visul pe pământ și acu a fost expulzată din cer și trimisă sa-și îndeplinească marea dorință – să trăiască pe malul mării?… Poate că la un moment dat, când dorința va fi pe deplin împlinită, fantoma, adică eu, mă voi contopi cu picăturile mării și mă voi evapora odată cu renașterea soarelui – înapoi la cer?

Privesc iar și iar eternitatea mării, apoi îmi îndrept ochii spre cerul care curge și… Ce sentiment ciudat mă-ncearcă, de parcă eu aș curge din cer… de parcă aș cădea în gol… Retrăiesc momentul expulzării , simt cum caaaad! Aș vrea să zic că zbor, dar nu zbor, pentru că direcția mea e în jos, stația mea finală e o prăpastie, e Pământ!

13262079_1087186564676536_1709387088_o

Eu trăiesc sau visez? Sau poate e doar imaginația unui film, poate sunt doar în mintea scenaristului sau regizorului, care-și imaginează fiecare detaliu cu ajutorul ochilor mei, căci eu văd, încă văd, chiar dacă nu mai simt… eu încă văd… Văd ca într-un vis toate detaliile din jurul meu, iar ochii mei sunt precum obiectivul unei camere de luat vederi – zoom-ează, îndepărtează, blurează…

Sau poate că totul se întâmplă doar în visul meu? Nu sunt nici fantomă, nici imaginație… Poate sunt doar prea visătoare? Și cum aș face să mă trezesc din acest vis? O să mă trezesc doar când o să mă lovesc de destinația finală – pământ… Cred că o să fie prea dureros, așa că prefer să visez în continuare…

Eu trăiesc?! Eu visez?!

Știu! Eu îmi trăiesc visul!

3 răspunsuri to "Eu trăiesc sau visez?"

Nu există vreo destinație finală…iar realitatea întrece orice vis, iluzie, închipuire.

Dar cum oare știi ce este realitatea? Poate realitatea e doar un vis sau o iluzie?

Când nu mai ai speranțe, năzuințe, vise, iluzii, ambiții, tensiuni, atunci înțelegi semnificația realității. Toate cele enunțate mai sus ne fac viața insuportabilă.Cînd vom renunța să ne mai întrebăm…de ce…când filosofia vieții nu ne va mai procupa, atunci ceea ce rîmâne este REALITATEA.

Lasă un comentariu

Campanii susținute: