Teo Sunny

Erasmus is not just a vacation!

Posted on: 03/04/2016

12512283_1093454540674737_6537138513255115127_n

Prima săptămână petrecută în calitate de student Erasmus la Universitatea Aegean din Mytilene, Grecia, a fost chiar lejeră și nu pentru că cursurile erau mult prea simple, ci pentru că grecii s-au dovedit a fi destul de leneși și neorganizați. Între timp, noi am avut ocazia să descoperim orașul și să tot batem drumul spre facultate fără a avea vre-un rezultat.

Am așteptat mai mult de zece zile doar pentru a stabili o întâlnire cu profesorul coordonator, care trebuia să ne ghideze în ceea ce privește orarul noastru. Între timp, singurul curs la care am mers a fost cel obțional, de limbă greacă. Chiar dacă provenit din afara programului universitar, acesta a reușit să ne dea un pic de bătaie de cap (precum și de limbă 😀 ) și să ne răpească ceva timp, căci cursul se ține de trei ori pe săptămână.

Partea mai grea a experienței Erasmus a început după primele întâlniri cu profesorii. Astfel, primul gând după ce am aflat ce trebuie să facem la cursuri a fost: Ups, am greșit departamentul, după care a urmat: OMG! Kill me! 😀 Faza cea mai tare a fost că, de cele mai multe ori, când intram în birourile profesorilor și le spuneam cine suntem și ce vrem, ei se uitau foarte mirați și un pic speriați la noi. Unul dintre ei chiar ne-a repetat de câteva ori că nimeni nu l-a anunțat că ar trebui să aibă curs cu studenți Erasmus și că el nu este pregătit pentru asta, dar totuși ne-a făcut o introducere în curs de vreo oră, iar la sfârșit ne-a întrebat de ce și cum am ajuns aici (de parcă ne-am fi rătăcit).

Deci, acum dăm start perioadei de stat prin biblioteci și prin universitate, ajunge plimbare! 😀

 

 

 

Lasă un comentariu

Campanii susținute: